środa, 21 maja 2014

Mleczka BE BEAUTY

Witajcie Kochani ;) 




Przedstawiam Wam moich ulubieńców Maja . Zaczęłam troche skóre przygotowywać do lata , akurat jest teraz idalny czas na to .Nawilzac ja by pieknie wyglądała opalenizna . Dobrze jest tez zabezpieczyc skóre jesli nie specjalnymi kosmetykami do opalania to chociaż posmarować sie zwykłym mleczkiem . 



Nawilżające mleczko do ciała   be beauty 





Bardzo fajne mleczko  . Powoli już mi się niestety  kończy . Zapach ma taki jak tradycyjny krem z Nivea .  
Nawilżenie skóry utrzymuje się długo . Gdy wstaje rano jeszcze czuje to nawilżenie . Skóra po nim fajnie sie błyszczy , wyglada na bardzo zdrowa .   Produkt bardzo wydajny , w dobrej  cenie . Jest przeznaczony dla skóry normalnej i suchej . Zawiera masło shea . Bardzo dobrze sprawdził mi się po zimie gdy moja skóra była przesuszona . Czasami smaruje nim tez stopy na noc , zamiast kremu .  Szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu . 
 .








egenerujące mleczko do ciała   be beauty 






Przeznaczony jest do skory bardzo suchej . Producent zapewnia nas ze skutecznie odżywia i regeneruje . Zgadzam sie z producentem . Mleczko pachnie tak jak krem do rąk S.O.S DRY skin . Jest to odpowiednik Garnier tego czerwonego . Ma konsystencje typowo balsamową . Bardzo dobrze sprawdza sie po goleniu nóg i po peelingu . Faktycznie jak zapewnia nas producent łagodzi podraznienia .




W składzie ma ; 
  • syrop klonowy - zawarty w syropie cukier i minerały nawilzają i regenerują skóre 
  • olej palmowy - posiada własciwosci regenerujace , łagodzi i wygładza 
  • alantonina - łagodzi podraznienia 
  • masło shea - nawilza i natłuszcza skóre suchą przywraca jej elastycznosc 
  • d-pantenol - działa przeciw pograzniajaco 
  • gliceryna - działa nawilzająco 




Moja opinia 


Polecam mleczka . do codziennego stosowania bardziej przypadło mi to nawilżające , a  po goleniu nóg i po peelingu polecam regenerujące . Na pewno kupie jeszcze nie raz te mleczka . Podoba mi sie tez opakowanie bo gdy juz sie kończy odwracam opakowanie i wszystko spływa na dół . Pojemnośc 250 ml a jesli chodzi o cene to chyba na promocji zapłaciłam 3 zł ;) 

9 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze ale słyszałam dużo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale mam teraz zapach wszelkich mleczek i mazideł do smarowania:))

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice pics with very easy and amazing description of products ,loved your explanation .Waiting for your next article ,keep on sharing .God bless you
    We are the state-of-the-art Web Design company in Kolkata that offers an array of services like web design and development, eCommerce online shopping systems, professional corporate company website, educational website, Real estate website, NGO website, and Blogging website.Being a leading Bulk SMS Service Provider in Kolkata we can convert your ambition into results .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your
    website is wonderful, let alone the content!
    garmin maps update
    garmin map updates

    OdpowiedzUsuń
  5. You make it enjoyable and you still take care of to keep it sensible.
    I can’t wait to read much more from you. This is actually a wonderful website.
    Edu blogs
    Edu Blogs

    OdpowiedzUsuń
  6. Great beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog website?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of
    this your broadcast offered bright clear concept
    You Cant Send Messages for 3 days warning in Instagram
    digital marketing company in new town, kolkata

    OdpowiedzUsuń

  7. I was suggested this website by my cousin.
    I’m no longer positive whether or not this post is written through him as
    nobody else recognise such precise about my trouble. You’re incredible!
    Best Diagonistic Center in Patuli



    OdpowiedzUsuń