piątek, 23 maja 2014

Maska - Alterra



 Witajcie ;)

Jakis czas temu kupiłam sobie maskę do włosów . Chciałam mieć coś jak najbardziej naturalnego . Ma przyjazny skład .  Plusem jest to ze obciąża włosów  .Często możecie go znaleźne w promocji wiec super . Używam go od kilku tygodni i bytek nie jest duzy .  Przyjemny zapach ale gdy mam go na włosach jest bardzo intensywny . Ciesze sie ze po umuciu az tak bardzo nie jest wyczuwalny .






Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne





Moja opinia 

Nie kupie tego kosmetyku ponownie . Na moich włosach sie nie sprawdził . Nie zauważyłam efektów , a zużyłam go juz połowe . Kupiłam go bo słyszałam duzo dobrego o tej firmie . Moze kiedyś skusze sie na jakis produkt z tej firmy .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz