czwartek, 1 maja 2014

Odżywka godna uwagi ;)

Hej ;)
Od pewnego czasu używam odżywkę intensywna odbudowa z Ziaja. W składzie zawiera ceramidy , olej jojoba , aloes i prowitamina B5 . Zapach świetny ale wydaje mi się ze po nałożeniu na włosy to zmienia zapach. Bardziej podoba mi się zapach na włosach niż w butelce . Jest ona do włosów zniszczonych . Bardzo fajnie te włosy nawilża a przy tym piękny zapach utrzymuje się po zastosowaniu na mokrych włosach. Jest to odzywka bez spłukiwania .Zauważyłam poprawę moich włosów i dużo lepiej One się rozczesując. Na pewno kupie ja ponownie  ;) Ma w sobie wszystko to co szukam wydajna,  niedroga , piękny zapach i co najważniejsze działa ;)


5 komentarzy:

  1. Ooo, być może dzięki Tobie skuszę się a tą odżywkę bo powiem szczerze, że nigdy nie miałam przyjemności zetknięcia się z tym produktem. Po za tym, moje włosy są w tak opłakanym stanie, że odżywka spisze się na moich włosach ! ;) Super recenzja, pozdrawiam ! ;* I w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Kochana ;* używam ta odzywkę z szamponem tez z ziaja do włosów ze skłonościa do wypadania. Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja ma ogólnie bardzo dobre i tanie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam ją kupić i zastanawiałam się czy jest fajna! Następnym razem po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie fakt, że takie odzywki obciazaja mi niesamowicie włosy to zainwestowała bym bo teraz mam strasznie wysuszone włosy i potrzebuje nawilzenia:/

    OdpowiedzUsuń