piątek, 2 maja 2014

domowe sposoby na problemy z skórą - Maseczki


Serdecznie wszystkich  witam ;) 

Dziś chciałam poruszyć temat  na domowe sposoby na problemy ze skórą. Istnieje mnóstwo kosmetyków na rynku , lecz czy są one na pewno skuteczne ? Na pewno nie wszystkie . Po co wydawać majątek skoro możemy sobie pomóc tym co mammy w domu ;) Bez wychodzenia i szukania po półkach w drogeriach . Wybór jest czasami tak duży ze nie wiemy same co będzie dla nas najlepsze . Musze się Wam przyznać   do jednej rzeczy . Często kupując  kosmetyki , nie zużywam ich do końca i później oczywiście lądują one w koszu . Myślę ze to jest problem wielu kobiet . Postanowiłam wiec ze muszę coś z tym zrobić i zacznę sama robić sobie kosmetyki . Chciałam się z Wami podzielić Maseczkami które możemy zrobić same w domu ;)


Borykacie się z błyszczącą skórą ? To własnie ta maseczka jest dla Was ;)

 1. Maseczka z ziemniaka 
Rozgnieciony, ugotowany ziemniak zmieszac z 2 lyzkami zimnego mleka i kilkoma kroplami soku z cytryny. Rozlozyc na twarz, po 10 min. zmyc.


W tym rodzaju cery tłustej i mieszanej  czesto pojawiają sie krostki i zaskórniki . Ale ze wszystkim możemy sobie poradzić ;)


 2. Maseczka z maki 
Ok. 2 lyzki maki zmieszac z lyzeczka miodu i dodawac powoli (ciagle mieszajac) ciepla herbate rumiankowa, az powstanie pasta. Nalozyc ja na twarz, po 15 min. zmyc letnia woda.
Maseczka wygladza i oczyszcza skore tlusta i mieszana.


Resztę maseczek jest typowa dla skóry trądzikowej . Niestety sama taką posiadam ;/ Cały czas z tym walce i staram się pomoc sobie w naturalny sposób . Juz widzę efekty . Mam nadzieje ze i Wy je zobaczycie ;) Ta maseczka cebulowa pewnie nie wszystkim przypadnie do  gustu . Mam nadzieje że reszta będzie Wam odpowiadać ;)


3. Maseczka jogurtowa :
1/2 kubka jogurtu, 1/2 szklanki mleka. Nałozyc jogurt na twarz i zostawic do wyschnięcia. Zmyc letnim mlekiem, a następnie zimną wodą.


4. Maseczka drozdzowa:
Działa oczyszczająco i wygładzająco. Wskazana przy cerze z trądzikiem, zwęża pory. Pare kropli cieplego miodu utrzec z 3 dag drożdży. Przy cerze suchej warto dodać 3-4 krople oliwy. Papkę nakładac na twarz i szyję. Po 15 min. zmyc letnią wodą (przegotowaną).



5 .Maseczka malinowa:

Leczy zmiany trądzikowe, oczyszcza cerę z zaskórników i krost, zamyka pory, działa ściągająco. Ok. 10 malin rozgnieć na masę. Nałozyc na twarz i zmyc po 15 min. Przemyc twarz łagodnym tonikiem.



6 .Maseczka z cebuli:
Dla cery trądzikowej doskonała jest maseczka z ugotowanej cebuli, roztartej na miazgę i wymieszanej z łyżką mąki ziemniaczanej
. Maseczkę nalozyc na twarz na ok. 30-45 minut i zmyc herbata rumiankowa.



Napiszcie koniecznie czy próbowałyście jakaś . Czy podobają sie Wam takie posty?   Wszystkie maseczki polecam . Mi najbardziej przypadła do gustu ta drożdżowa ;) Mam nadzieje ze tak i ze chodź trochę Wam pomogłam ;)




4 komentarze:

  1. Maseczkę drożdżową znam a ja polecam gorąco maseczkę z aspiryny Bayera! Robi się ją na 2 sposoby. Albo sama aspiryna - 2 tabletki z odrobiną wody i na buzię nakładasz, trzymasz ok 10min potem peelingujesz twarz i zmywasz albo zamiast odrobiny wody dodajesz łyżkę stołową jogurtu naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze aspirynowej nie używałam muszę spróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie maseczki które można zrobić samemu :) bardzo fajny blog, z chęcią będę tu wpadać częściej, dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń