poniedziałek, 19 maja 2014

Ujędrniający balsam do ciała

Witam wszystkich ;)

Dziś chciałam wspomnieć o kosmetykach coraz bardziej docenianej firmie Biedronki bebeauty  .Bardzo dużo dziewczyn poleca płyn micelarny tej firmy ( który  tez używam i spisuje się bardzo dobrze  ) . Kilka tygodni temu odkryłam Ujędrniający balsam do ciała   , Regenerujące mleczko do ciała i Nawilżające mleczko do ciała . Szukałam recenzje tych kosmetyków ale niestety okazało ze było ich tylko kilka i niektóre miały już kilka lat i zmieniły się trochę opakowania  . Dlatego postanowiłam napisać Wam kilka słów o balsamach i zachęcić was do wypróbowania  ;) Recenzje Regenerującego  i Nawilżającego balsamów  pojawią sie w następnych postach  .



Zacznę od najczęściej używanego Ujędrniający balsam do ciała  






Jest on przeznaczony dla skóry normalnej i suchej .Produkt hypoalergiczny . Producent zapewnia nas ze ujędrni skórę w 2 tygodnie . Balsam wzbogacony jest koenzynem Q10 .


W składzie ma ;

  • komplesk lecytyny , karnityny i koenzymu Q10 - wzmacnia strukturę skóry i poprawia jej sprężystość 
  • pronalen refirming  - ujędrniajacy kompleks ekstraktów roslinnych z przywrotnika ostropestu plamistego , skrzypu polnego , lucerby , rzodkwi , kiełków doi i pszenicy skutecznie ujędrnia araz działa przeciwstarzeniowo 
  • kreatyna - pozwala utrzymać właściwy poziom nawilżenia skóry 
  • gliceryna - działa nawilżająco i zmiękczająco na skórę 






Moja opinia 

 Bardzo przyjemny zapach i najbardziej podoba mi sie z tej Seri .  Używam go po kąpieli i zauważyłam ja jak i moje koleżanki ze moja skóra po posmarowaniu stała sie   jest po nim miękka . Mam wrażenie ze  rzeczywiście jest troszeczkę ujędrniona i trochę rozjaśnia rozstępy . Oczywiście taki tani produkcie nie oczekuje ze   usunie mi rozstępów tylko minimalnie je rozjaśni .  Dość szubko  się wchłania   Niestety jest jedna tych kosmetyków są trudno dostępne w Biedronkach , szukajcie je koło kas ;_) . Polecam go wszystkim którym marzy sie którym marzy sie jedwabista skóra ;) szczególnie na lato 



1 komentarz: