poniedziałek, 5 maja 2014

Peeling Myjący Joanna ;)

Witam ;)




Wygładzający Peeling  Myjący z firmy Naturia Joanna truskawkowy . Urzekł mnie jego słodki zapach . Ma on 100 ml i jest w bardzo korzystnej cenie najlepiej szukac go w biedronkach często jest tam na promocjach . Buteleczka jest malutka i dlatego swietnie nadaje sie w podróże .Skóra po pilingu jest bardzo gładka i dobrze oczyszczona .Dobrze sie go zmywa i co najważniejsze nie podrażnia skóry . Ma dużo zapachów , dla mnie jest to duży plus bo lubię co jakiś czas zmieniać zapachy ponieważ szybko mi sie nudzą. Peeling ma dwa rodzaje drobinek Polecam ten produkt ale i rownie dobrze peeling mozemy zrobic sobie sami w domu . Wkrótce pojawi sie post jak mozna zrobic peeling w domu (taki który ja uzywam ) 




Dostępny w 7 wersjach: kiwi, pomarańcza, truskawka, porzeczka, grapefruit, gruszka i żurawina.

Skład: /Kiwi/ Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:42090, CI:77499. 



7 komentarzy:

  1. są fajne, bo tanie, mają soczyste zapachy i jak dla mnie ogromnym plusem jest wielkość, bo lubię często zmieniać takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcza często gości w mojej łazience:)) Lubie je za zapach. Ni jest tak chemiczny jak w niektórych produktach innych marek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ale dla mnie za mało ścierał

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka ! Nominuję cię do LBA ,więcej szczegółów na moim blogu http://sweet-princess-infinity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też go używam jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te peelingi. Uważam, że są genialne :). Mam kiwi i jestem zachwycona. Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ich zapachy! mam gruszkowy i jest super :)

    OdpowiedzUsuń