poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Jantar

Witam ;)
Dziś recenzja sławnego już preparatu Jantar . Ja akurat kupiłam sobie mgiełkę nawilżająco - ochronna . Jest bardzo wydajna używam jej około 2 miesięcy a zużycie jej jest naprawdę niewielkie .Rozpylam sobie preparat na skórę głowy i zauważyłam ze moje włosy po tej mgiełce się trochę mniej przetłuszczają  . Mgiełka zawiera aktywny wyciąg z bursztynu , proteiny pszenicy , wyciąg z zielonej herbaty . Według mnie jest to tez idealny produkt na lato ma w sobie naturalne filtry UV . Jesli chodzi o zapach to możne sie nie spodobać każdemu . Naszczacie nie czuć go później na włosach ;)




3 komentarze:

  1. Ja bym używała tej mgiełki jako ochronę przed zastosowaniem prostownicy bo wydaje mi się, że świetnie by ochroniła włosy przed wysoką temperaturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon i wcierkę i ten duet działa u mnie cuda! Mgiełki nie miałam ale się jej przyjrzę z bliska ;) Zapraszam Kochana do siebie :*

    OdpowiedzUsuń